دانلود بازی Dark Souls 3 برای PS4
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استودیو فرام‌سافت‌ور «FromSoftware» در سومین دوره متوالی، در بهار امسال نیز جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Souls را روانه بازار کرد. اثری که با بازی Demon Souls آغاز شد، با Dark Souls I قدرت گرفت، با Bloodborne که یک نسخه معنوی از سری سولز به حساب می‌آید متحول شد و حال Dark Souls III با ترکیب برترین نکات تمام نسخه‌های گذشته نیز به شکوه و عظمت نهایی خود رسید. قبل از این‌که شروع به انجام بازی کنم، فکر می‌کردم که این نسخه از سری Dark Souls بالاخره بعد از این همه سال من را به محیط‌های تکراری برده و دشمن‌هایی با سبک و سیاق شماره‌های قبل را رو به روی من قرار دهد. طی این سال‌ها، بازی‌هایی مانند سری Assassin’s Creed یا Call of Duty آن قدر پشت سر هم و به شکلی یک‌نواخت عرضه شده‌اند که ناشرین آن‌ها دیگر نفسی تازه برای این دو باقی نگذاشته‌اند و به ما خوب یاد داده‌اند که چگونه می‌توان مجموعه‌های با ارزشی را با عرضه سالیانه تبدیل به آثاری خسته کننده تبدیل کرد. اما پس از ورود به دنیای بازی Dark Souls III متوجه شدم که همه چیز برعکس رخ داده. سازندگان شرقی بازی Dark Souls III در سومین سال پیاپی در عرضه محصول خود، توانسته‌اند باز هم شکوه و عظمت را در جدیدترین اثر خود جای دهند. بازی Dark Souls 3 آن اصالت گذشته این سری را حفظ کرده و رنگ و بوی خود را نباخته است، اما با این وجود بازی هنوز به شدت شگفت‌انگیز است. به نظر می‌رسد که استودیو فرام‌سافت‌ور بر خلاف ناشرینی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قادر است در طراحی هر سری از بازی‌های خود، نفس‌هایی جادویی در آن‌ها بدمد؛ جادویی که به تک تک المان‌های بازی، حتی با وجود قدیمی بودن ‌آن‌ها، رنگ و بویی تازه می‌بخشد و چشم، ذهن و حتی اعماق وجود شما را به خود متمرکز می‌کند.

داستان بازی Dark Souls III همانند داستان دیگر قسمت‌های این سری، پر از سخن‌ها، قصه‌ها و سرگذشت‌های گنگ و البته شگفت‌انگیز است. برای این‌که بتوان تمامی بخش‌های داستانی بازی را به هم بچسبانید، نیاز به ساعت‌ها گشت و گذار در دنیای بازی دارید. قصد ندارم داستان بازی را به طور کلی برای شما تعریف کنم و لذت شگفت‌زده شدن را از شما بگیرم. هر چند در ابتدای بازی هدف شما مشخص است. شما در این بازی به عنوان یکی از چندین و چند Unkindled ظاهر خواهید شد؛ آن‌ها افرادی هستند که به دنبال پنج تن از  اربابان خاکستر «Lord of Cinder» هستند. دنیای بازی در حال نابودی است و شما برای بقای آن، به خاکستر این پنج ارباب نیاز دارید.

لدریچ، بَلعَنده خدایان، لادلِث، ارباب تبعید شده، یِرم بی‌حرمت، پاسداران پرتگاه عمیق و در نهایت لاثریک، جوانترین شاهزاده، اربابانی هستند که شما باید به سراغ آن‌ها بروید. در دنیای بازی شخصیت‌های زیادی وجود دارند که با صداهای خسته خود از اهداف شما می‌گویند و همیشه دم از شکست، پوچی و دلسردی می‌زنند. یکی از نکات برجسته داستانی سری Dark Souls از دیرباز تا به امروز، همین شخصیت‌هایی هستند که ظاهرهایی متفاوت، صداپردازی‌هایی مسحور کننده و موضوعات عجیبی است که آن‌ها در موردشان روایت می‌کنند. چنین موردی در Dark Souls 3 نیز به قوت خود باقی مانده و به جذابیت‌های داستانی افزوده است. اما اصلا انتظار داستانی سرراست را در این قسمت نداشته باشید چرا که اگر طرفدار پر و پا قرص این سری باشید، به خوبی می‌دانید که Dark Souls همیشه بهترین روایت داستانی غیر خطی را برای مخاطبان خود ترتیب داده است. این قسمت نیز از این قاعده مستثنا نیست و همچنان با شگفتی‌های زیادی همراه است.

از زمان شروع سری Souls تا امروز، ذات گیم‌پلی و ستون‌های این بازی به چالش کشیدن بازیکنان بوده است. Dark Souls III نیز از این قاعده مستثنا نیست و مراحل و دشمنان بازی شما را درگیر خود می‌کنند. به طور کلی می‌توان گفت تک تک بخش‌های بازی یک چالش به شمار می‌روند. از دشمنان بازی گرفته تا تله‌ها و حتی محیط‌ها، همگی شگفتی‌های زیادی را در خود جای داده‌اند. به جرات می‌توان گفت که Dark Souls III یکی از بهترین طراحی‌های مراحل دنیای بازی‌ها را دارد. شاید این بازی همانند آثاری مانند Dragon Age یا The Witcher محیط‌هایی عظیمی در اختیارتان قرار ندهد، اما مناطق بازی آن‌قدر پیچیده و بزرگ هستند که گاهی شک می‌کنید که کدام راه را باید بروید تا به دردسر نیوفتید. همچنین برخلاف شماره دوم Dark Souls که محیط‌ها کمی خطی شده بودند و میان‌برها و اتصالات بین مناطق خیلی کم فروغ شده بود، اما Dark Souls III این مسئله را جبران کرده است.

منبع توضیحات: زومــجی

تصاویری از محیط بازی

Dark-Souls-3-ps4-screenshots Dark-Souls-3-ps4-screenshots

Dark-Souls-3-ps4-screenshots Dark-Souls-3-ps4-screenshots

Dark-Souls-3-ps4-screenshots Dark-Souls-3-ps4-screenshots

Winner of Gamescom 2015 ‘Best RPG” and over 35 E3 2015 Awards and Nominations, DARK SOULS™ III continues to push the boundaries with the latest, ambitious chapter in the critically-acclaimed and genre-defining series.
As fires fade and the world falls into ruin, journey into a universe filled with more colossal enemies and environments. Players will be immersed into a world of epic atmosphere and darkness through faster gameplay and amplified combat intensity. Fans and newcomers alike will get lost in the game hallmark rewarding gameplay and immersive graphics.

Now only embers remain… Prepare yourself once more and Embrace The Darkness!

سیستم مورد نیاز:

1 player
Network Players 2-6
18GB minimum save size
DUALSHOCK®4
Remote Play
1080p HD Video Output
Online Play (Optional)

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

همان‌طور که مستحضر هستید، بازی‌های کنسول PS4 هنوز هک نشده‌اند و برای اجرای آن‌ها نیاز به خرید رسمی بازی دارید. چندین راه برای اجرای بازی‌های کنسول PS4 وجود دارد که از این میان، ایمن‌ترین روش تهیه بازی، خرید آن به‌صورت قانونی از پلی‌استیشن استور می‌باشد. به‌علت تحریم‌های علیه ایران و دشواری تهیه ویزا کارت، مسترکارت و … بهترین راه برای خرید در داخل ایران استفاده از گیفت کارت‌های PSN Gift Card می‌باشد که معادل قیمت آن‌ها اکانت شما شارژ شده و می‌توانید بازی را با آن خریداری نمایید. بدین منظور، وبسایت دانلودها جهت سهولت خرید کاربران، این گیفت‌ کارت‌ها را تهیه کرده و با قیمتی بسیار مناسب به فروش گذاشته است. دیتای بازی نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت از دانلودها می‌باشد. پس می‌توان روند استفاده از بازی‌های PS4 در حال حاضر را این چنین دانست:

 

1) دانلود کامل بازی از وبسایت دانلودها و اکسترکت فایل‌های فشرده.
2) شارژ اکانت Playstation Network خود به میزان قیمت بازی در سونی استور. بدین منظور، از گیفت کارت‌هایی که وبسایت دانلودها برای خرید شما تدارک دیده است می‌توانید استفاده کنید تا خریدی ایمن و قانونی را تجربه کنید. برای مشاهده قیمت خرید بازی Dark Souls 3 در استور سونی اینجا را کلیک کنید.

 

 

3) انتقال فایل‌های دانلودشده از کامپیوتر خود به کنسول PS4 خود. برای مشاهده آموزش تصویری قدم به قدم نصب بازی در کنسول PS4 اختصاصی وبسایت دانلودها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

4) اجرای بازی.

– آموزش تصویری کامل و قدم به قدم انتقال دیتا به کنسول PS4 اختصاصی دانلودها

لینک دانلود:

=========================================

USA PSN (Region 1) Release

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

 

=========================================

UP PSN (Region 1) Update 1.08

دانلود اپدیت : Direct Link




:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی ps4 , دانلود بازی Dark Souls 3 برای PS4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dark Souls 3 برای PS4 , خرید گیفت کارت قانونی پی اس 4 , دانلود اپدیت بازی های ریجن 1 , دانلود بازی Dark Souls 3 برای PS4 , دانلود بازی دارک سولز 3 برای پی اس 4 , دانلود بازی های PS4 , دانلود دیتا های ریجن 1 , هشتاپلی , هشتادپهلو ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 15 آذر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی